Tűzvédelmi szabályzat

A tűzvédelmi szabályzat elkészítése számos vállalkozás számára jogszabályban előírt kötelezettség, amelynek célja a tűzesetek megelőzése, a dolgozók tájékoztatása, valamint a gyors és biztonságos reagálás biztosítása vészhelyzet esetén.

A szabályzatban rögzített előírások nemcsak hatósági szempontból elengedhetetlenek, hanem a dolgozók, ügyfelek és az üzletmenet védelmét is szolgálják.

A tűzvédelmi szabályzat elkészítése kötelező:

  • 50 fő feletti munkavállalói létszám esetén
  • ha tűzveszélyes tevékenység folyik
  • vagy ha az épület, létesítmény alapterülete meghalad egy bizonyos mértéket (pl. 50 m² feletti vendéglátóhelyek, irodák, műhelyek)

A dokumentáció tartalmazza:

  • A telephely tűzvédelmi jellemzőit és kockázatait
  • A tűz megelőzésére vonatkozó előírásokat
  • A tűz esetén követendő eljárásrendet, riasztási protokollt
  • A tűzoltó eszközök típusát, elhelyezését és használatát
  • Az alkalmazottak tűzvédelmi oktatásának rendjét
  • A felelős személyek kijelölését és feladatait

A szabályzatot minden esetben az adott telephely és tevékenység alapján személyre szabottan készítjük el, megfelelve a hatályos tűzvédelmi törvénynek és az Országos Tűzvédelmi Szabályzatnak (OTSZ).

A dokumentum önállóan is megrendelhető, vagy része lehet komplex szolgáltatási csomagunknak. Igény esetén rövid határidővel is vállaljuk az elkészítést.

Lépjen velünk kapcsolatba, és gondoskodunk róla, hogy vállalkozása tűzvédelmi szempontból is biztonságosan és jogszerűen működjön.

Vegye fel velünk a kapcsolatot még ma!

Munkavédelem és tűzvédelem – pontosan, időben, szakszerűen.